Ett återbesök

Nu har det gått exakt 2 år sedan jag sist skrev ett inlägg.

Saknar lite att blogga, jag gillade att skriva av mig och få ut aggressioner och andra känslor.
Men jag kan ju alltid skriva lite då och då, för min egen skull.

Idag var jag i alla fall på Top Gear i Globen med David, Peter, Peters bror och hans vän. I och för sig så satt jag och David på andra sidan Globen och Peter och hans gäng satt mitt emot oss, fast på andra sidan då.
Jag filmade en massa och tog lite bilder, sen skapade jag ett album på iPhonen som jag döpte till Top Gear 2012. Förde över alla bilder till det albumet och tänkte sedan att jag kunde radera dom som var i "huvudalbumet", men NEEEEJ då försvann bilderna helt!! Så nu är dom borta :'(

Skaffade en kanin häromdagen också, han heter Kummin och är så otroligt söt!!
Cokie och Pearly är väldigt nyfikna på honom och stalkar honom vart han än går, så fort vi kommer in från en promenad så går dom fram till buren och sätter sig och tittar på honom.


Nu ska jag försöka sova. Jobb på måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0