Förbjuda utekatter?? NEJ TACK!

Blev så upprörd igår när jag läste i Hallandsposten att dom vill jämställa katter med hundar. alltså för att katten ska få vara ute så måste du ha dne i koppel eller i inhägnad. Hur fånigt är inte det?

Om förbuder sätts i bruk så kommer jag absolut inte följa det, det är redan så pass svårt att hålla Lucas inne här. Skulle vilja släppa ut honom men vi bor 75 meter från den cypriotiska motovägen och där visar dom NO MERCY!


I alla fall så vaknade jag klockan 15.00 idag, uschaaa! Det betyder att jag kommer att vara vaken till kl 4 inatt eller något och det gillar jag inte.
Henke har ju åkt så nu börjar smutsen att frodas här igen (kom tillbaka!!), måste verkligen ta tag i disken idag. Vi lagade mat igår och eftersom man blir så slö efter maten så orkade ingen av oss att diska. Så det blir att diska och sedan hoppa i duschen.

Ska börja städa upp lite imorgon också, pappa och Daniel kommer ju om 2 veckor och då kan det inte se ut som det gjorde i min lägenhet eller som det brukar göra i mitt rum haha.

Nej nu ska jag fortsätta prata med Malin på Skype.
Hare bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din anal

2010-04-10 @ 21:23:53
Postat av: Anonym

dfghjk

2010-04-10 @ 21:25:28
Postat av: Anonym

dgfsbxn

2010-04-10 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0