14 mars 2010

Jahapp, då vare dags att blogga igen..

Vet inte vad jag ska skriva, Henke är fortfarande här. Han åker hem den 17 mars. Blir lite tomt men pappa och Daniel kommer ju någon vecka efter det, över påsk.

Sitter i alla fall här nu på balkongen och kollar på Gossip Girl. Snart ska så vi äta middag, Kris har hållit på i flera timmar känns det som och ändå så är det bara lite s.k. "faggots" i någon sås, kievs och pommes som ska lagas. Var så hungrig att jag slängde i mig ett paket nudlar innan maten för att dämpa hungern, inte visste jag att jag skulle bli helt mätt. Måste äta ändå för i dessa tider har vi inte råd att slösa på maten.

Nej nu pallar jag inte mer, adjöööööö.

Kommentarer
Postat av: H

faggots är det värsta jag ätit hittils i mitt korta liv.. he he

2010-03-15 @ 18:20:25
Postat av: Ahmed

Haha jha faghots e ekligt!

2010-03-15 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0