Uppe tidigt

Jag har egentligen inte ens gått och lagt mig än. Har suttit och hängt på FB (inte facebook) hela natten och haft livliga diskussioner.

Max fick något ryck för någon timme sen, Kris höll upp handen och helt plötsligt började han hoppa runt i sängen och sen ner på golvet och upp i sängen, snurra runt och skuttade som en kanin haha!

Jag hatar att vi BARA har arabisk tv, alltså vi har MTV Arabia där dom visar lite bra grejer ibland, typ Pimp my ride, Cribs, My super sweet 16 och Made. Sen har vi FOX Movies och FOX Series som visar typ Scrubs, Simpsons, Greek, Cityakuten, Castle, CSI NY och Miami m.fl. Sen har vi MBC 1-2-3-4-5, MAX, ACTION och PERSIA samt Dubai TV och Dubai One som visar en hel del bra filmer. MEN!! På vissa kanaler dubbar dom filmerna ibland, och det går ju för fan inte att titta på en bra film som dom pratar såhär i. chaarkablasdkhfbn
العرب ومثير للاشمئزاز! أنني ربما لا ينبغي أن أقول ولكن أنا شخص صريح ، فلماذا لا؟ لا ، الآن أنا أشرب الشاي وبلدي تواصل التدوين!
Annars så är det alltid arabisk undertext vilket också är ganska irriterande men jag tror nog att jag har vant mig.

Ska snart gå och ta en tupplur för jag ör verkligen trött nu.

Henke jag hoppas att du inte ändrar dig angående att rymma hit ett tag nu bara för nu har jag ställt in mig på det :)

Allah allah på er och god natt :) (morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0