Lite bilder och skit

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och ska lägga upp lite bilder.


Kirre i tvättkorgen



Halva köket





Andra halvan av köket, det är verkligen MINI... och stökigt haha!





Lilla söta underbara Lucas





Scratchy som har ett hål rakt genom svansen, SKABBIGT!





En liten del av det stökiga sovrummet




Mer av sovrummet (kunde inte tilta bilden, fortfarande lite newbie med macen)




Vardagsrum, stökigt I know! Plus att jag sover i soffan på nätterna för vi har satellit tv där inne.




Mer av det stökiga vardagsrummet samt balkongen




Halva balkongen som tro det eller ej.. också är stökig!




Andra halvan av balkongen.




Det var alla bilder jag hade att bjuda på idag. Anledningen till att det är så stökigt är för att vi håller på och packar upp alla väskor efter flytten samt tvättar alla kläder så det ligger kläder, resväskor och påsar både inne i lägenheten och på balkongen som ni ser.
Jag räknar med att bli klar med allt innan år 2020 haha.


Nej nu ska jag ta Lucas till veterinären för hans urinblåsa ska undersökas :(

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0