Jag har inte gått och lagt mig än.. som ni kanske förstår

Vart nog övertrött eller något.

Det är Cityakuten på tv, det ska jag kolla på för det har precis börjat. Tror nog att om jag lägger mig i sängen så kommer jag blir trött och somna. Var ute på en liten promenad med Max för typ en timme sen. Jag har totalvänt dygnet de senaste dagarna och gått och lagt mig runt klockan 6-7 på morgonen (jag hatar när det blir så för det är så svårt att vända tillbaka det) och vaknar vid 17 tiden på eftermiddagen. I alla fall när jag gick ut med Max så hade jag på mig en tjocktröja, och fyfan vad varmt det var ute. Jag har alltså sovit på dagarna så jag har inte märkt att det faktiskt är tshirt väder ute mellan 9 och 3, FYYYY Angelica!!





Nu när jag ska sova ska jag nog ställa klockan på 5 så jag får några timmars sömn men ändå inte tillräckligt så jag blir trött ikväll. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om att jag sover på dagen och är vaken på natten men jag måste verkligen städa och tvätta här hemma och det måste jag göra på dagen eftersom jag inte kan dammsuga eller ha igång tvättmaskinen på natten pga tjuriga grannar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0