Jag glömde att jag tog bort stolen :S

Haha ojojoj knas. Dagens roligaste grej hände nyss, om inte veckans roligaste grej.
Vi har ett bord, ok? Vid det bordet finns det 4 stolar varav en var utdragen, för att inte hundarna ska hoppa upp på bordet tog jag bort den stolen. Skulle sedan sätta mig vid datorn (som står på bordet)... Men stolen fanns ju inte för den hade jag dragit bort, skulle precis gå och hämta stolen när jag plötsligt kom på andra tankar. Jag tänkte i några minuter tills jag bestämde mig för att sätta mig ned.. Men stolen var ju borta, så det var duns ner på hunden som jag i sin tur glider av och ramlar in i väggen, inte nog med det!! Efter jag ramlar in i väggen får jag en sån chock att jag ramlar åt andra hållet ner i golvet.. Trodde jag hade brutit något.. men det visade sig bara vara ett hårstrå som tur var! HUH!

Vad ska man säga? Puckad Anki på HÖG nivå.


H E J D Å

Kommentarer
Postat av: H

Haaaha VAD fan. Kom hem el köp en flygbiljett till mig? HE HE

2010-02-19 @ 23:48:09
Postat av: anki

ok 12/4-19/4 kan du få komma :P

2010-02-20 @ 18:41:11
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: Maja

SV: Hejsan, nej jag ska gå utbildningen där sedan jobba på Grecian Park eller Grecian Bay. Men vi kanske ses ändå. Vad gör du på cypern?

2010-02-21 @ 14:21:36
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0