Jag älskar blixten, åskan och regnet kombinerat

Nu i detta ögonblick öster regnet ner, blixtrar kanske var 3e minut och så några grymt kraftiga åsksmällar på det. Snacka om mysfaktor, förutom att tvn inte funkar så bra då.. och internet blir segt?

Grekhundar är verkligen speciella, inte ett piss rädda för åskan. Jag tror att 99,9% av världens valpar är rädda för åskan.. eller?

Snart är i alla fall Desperate Housewives klart och då ska jag titta på det, har ju fanimej väntat i flera veckor nu! Plus att det gäller att hålla sig sysselsatt, gick upp 20.30 igår kväll (haha) och har varit vaken sen dess. Måste ju faktiskt städa här hemma och sen åka och möta Henke på flygplatsen strax efter kl 02 inatt. Snacka om att jag kommer sova gott inatt efter att varit vaken i mer än ett dygn. Ojojojoj!

Nu börjar mysfaktorn avta för nu är åskan och blixten inte lika intensiv längre och tvn har precis börjat funka, det är ett tecken på att det snart kommer sluta.

Tänkte bidra med någon bild men har tyvärr inga nya fräscha bilder så det får bli en annan gång. Henke kommer ju som sagt och han är ju photomania så kanske kan sno en bild eller två av honom och lägga upp här.

Nu tackar jag för mig, hare bra hej!

Kommentarer
Postat av: H

he he photomania.

KAN DU VAKNA OCH BESTÄLLA MAT NU?

2010-02-28 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0