Henke du får halva din vilja igenom

Jag bloggar men kan inte lägga upp några bilder idag.

Vi har iaf flyttat till en ny lägenhet lite mer centralt.

Vi hittade 3 nyfödda kattungar som vi tog hand om, alla dog tyvärr :(

Vår ena katt har ett hål rakt genom svansen, man kan se genom svansen och svansbenet. LÄSKIGT!

Vi har inget internet hemma nu när vi har flyttat så jag måste gå 20 min för att kunna gå online tills jag har lyckats cracka mig in på grannens trådlösa.

Vi har sålt bilen så jag funderar på att skaffa moped.

Det var en orkan här igår som blåste bort allt, det blåser även skit mycket idag!!



Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska försöka återkomma imorgon med tonvis med bilder.

Kommentarer
Postat av: Malinen

Har du nytt mob nu? eller ingen mobil alls? ska min ringa kris mob för o få tag på dej? MISS U

2010-02-04 @ 23:28:27
Postat av: H

HAHAHAH åååh shit vilket röjj!!!

haha katterna hahaha vafan sluta ta djur hela tiden, dock är det lite kul he he.

jag drömde i natt att du bjöd mig på en cypernresa, fan va sur jag blev när jag vaknade - RIFFNEGER!!!!



auf wiedersehen.

2010-02-10 @ 02:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0