vaaaaarmt

Idag skulle vi egentligen solat men vi sov till typ 1500 så det blir inget sola idag.
Alla gör verkligen sin egen grej, Malin spelar GH Metallica, Kris sitter och tejpar kablar och jag sitter här och försöker skicka bilder från min mini laptop till min stora laptop, segt går det må jag säga.

Igår skule vi blivit fulla men det vart någon slags jaga djurkväll istället, hittade en katt och en hund men fanns ju massa andra katter också som vi inte fick tag i, snabba satans djur!

Idag vet vi inte vad vi ska hitta på, budgeten är tajt och utbudet är litet nu när det inte är högsäsong här i Nueva de Stockholmo på Cypern.


Men nu ska jag kila till affären och köpa mig lite cigg, hajj hajj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0