taGga

VAD FAN!!! Malin har legat och ropat på mig heeeela morgonen, "gå upp nu anki, gå upp nu". 0820 började hon ropa, typ 0945 fick jag nog och gick upp. Måste ju faktist erkönna att hon mutade mig med att hämta en coca cola och tända en cigg till lilla trötta mig som låg i sängen helt död.


Sticker iväg till Cape Greco nu och hoppar från lite cliffs så fort Glennmark, Eriksson och Strömstedt skican är klar, har bränt 4 skivor med svenska låtar och så, Malin har gjort lite matsäck till mig som jag ska äta i bilen på vägen dit haha. Cape Greco ligger ju precis utanför Ayia Napa så det är en bit att åka, runt 3 mil tror jag att det är.

Så förmodligen HENKE(!!!!) så blir det lite bilder senare idag, blir du lycklig nu?

Aja ha en trevlig dag i snön har jag hört???????!!!!!!!!! Liiiiiite early liksom

Kommentarer
Postat av: H

haha bra där :@ nej nej höstsol är det just nu

2009-10-14 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0