söker jobb för fullt

Här sitter lilla jag med doftljus tända, snacka om mysfaktor här, ska strax linda in mig i en filt för det är lite kyligt med ACn på, I know då kan jag stänga av men då blir det så kvav luft plus att jag tycker det är lite skönt när det är kallt och man kan linda in sig i en mysig varm filt.

I alla fall så har jag suttit och skrivit ett helt nytt CV och personligt brev nu i några timmar, var tvungen att skriva om mitt gamla för att det är gammalt och på svenska, så jag skrev om det på engelska, Kris hjälpte till lite också, chockad blev jag för jag hade verkligen inte förväntat mig att han skulle göra det haha. Fick ju även en sjukt bra referens av min förra supervisor på TNT så det är ett stort plus!
Nu hoppas jag i alla fall att jobbsökandet ger nått resultat, vill ju också tjäna pengar och hålla mig sysselsatt, då jääääääävlar ska mina skulder betalas av ännu snabbare, då kanske man kan betala 10000 kronor i månaden istället för 5000, då går det ju liksom dubbelt så snabbt!

Malin och jag har i alla fall vart i Protaras och käkat kinamat, vi vart bjudna på drickan och kycklingvingar, så jääääävla goda! Provade massa solglasögon och sånt krams också haha.

Bjuder på lite bilder nu igen, sa ju att jag skulle slänga in minst en bild i varje inlägg, ska verkligen försöka hålla det nu också.




 




I helgen blir det Ayia Napa daytime and nighttime, Cape Greco på lördag och förmodligen på kvällen också, men som alltid startar en partykväll på Greenery, gillar att höra alla som sjunger karaoke. Men nu blir det Gossip Girl och sen ska jag krypa ner i sängen! Ska bli så skönt för trött är jag verkligen!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0