Kycklingsallad och mardrömmar

Hej alla ca 10 läsare som min blogg nu har. Fan vad kasst egentligen men jag är nöjd ändå.
Vaknade upp när en Malin kom inklampande i mitt rum och väckte mig ur min mardröm, ska ju åka till Cypern på fredag och jag har aldrig vart flygrädd men nu har jag börjar drömma om att vi kraschar och grejer så får väl bli en Stig-Helmer innan "jag kan flyga, jag är inte rädd".

Jag och Malin satt i min säng och sjöng lite på den där Watcha say med Jason Derulo sen drog vi till Infra City och  köpte kycklingsallad, mums!

Vet inte vart dagen bär av riktigt än, ska bli spännande att se. Hahaha nu pratar jag som Agda, 82 som väntar ute i sin rullstol på bakgården på ålderdomshemmet och undrar om det blir kanellängder eller muffins till 12 fikat.


Nu rullar jag vidare hajjjahajajajahahajajheejjj

Kommentarer
Postat av: Malin

MEN BLOGGAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

2009-10-07 @ 23:00:47
URL: http://maalinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0