hej

jag lever

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej!



Jag läste Stina-Lees inlägg om hennes fars död och läste igenom nästan alla kommentarer som hade skrivits till det inlägget. Jag läste din kommentar och blev så rörd över det du skrev eftersom jag och mina 5 syskon har varit med om samma sak. Vår mamma dog i cancer den 11 september 2002 när jag var 12 år gammal. Sjukhusbesöken var nästan vardag under den sista perioden av hennes liv.

När mamma dog blev jag och min tvillingsyster retade av någon konstig anledning för det som hade hänt i skolan, att folk kan falla så lågt och ha så dålig självkänsla får mig att må dåligt. Man ska inte ta åt sig men vid en så låg ålder är det tyvärr omöjligt.

1½ år senare rycktes även vår älskade pappa ifrån oss och det gjorde det till ett ännu större helvete.



Men det du skrev berörde verkligen, hoppas att du har klarat det bra trots det som har hänt.



Kram

2009-10-29 @ 19:40:11
URL: http://djurtokigasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0