Cape Greco & Protaras (fig tree bay)

Glömde kamerahelvetet hemma bara för att vi skulle göra något kul liksom..

Dagens väderprognos här mitt i medelhavet ser ut såhär: +28c och sol så långt ögat når!

Men hade mobilen med mig som tur var. Observera att vattnet är klarblått inte typ äckligt som det ser ut på bilderna.

 

Cape Greco eller som det heter på grekiska, Kavo Greko.


















Ganska tråkiga bilder egentligen men det är ändå ganska kul med någon bild i varje blogginlägg så ska nog ta och börja ha med MINST en bild i varje inlägg.

Efter vi hade varit i Cape Greco så drog vi till Protaras eller som det heter på turistspråk, Fig tree bay. Där köpte vi luftmadrasser, uppblåsta luftmadrasser som skulle in i en proppfull bil. Stod och försökte få in båda madrasserna i typ en kvart, insåg sedan att båda inte skulle gå in så vi satt med händerna på taket och höll i madrassen som alltså låg uppe på taket på bilen, tror folk skrattade bra mycket åt oss alltså, folk stod ju och glodde som fan när vi kämpade, två vikingar som vi är haha!!
Vad har dagen mer fyllt av... Jo, vi hyrde en trampbåt som hade eget liv ibland, den ville liksom inte svänga som vi ville att den skulle. Sen när ja hoppa i havet (jag är rädd för havet) så fick jag panik och skulle upp på trampbåten igen... Gissa hur det gick? INGE BRA!!!!!  Kom upp till slut och lärde mig hur man skulle göra så hoppade i en gång till.

 

Nu pallar jag inte skriva mer, har ont i öronen och hela kroppen är täckt av salt, Malin verkar inte besvärad alls(!!!!!!!!??????????) Så det betyder DUSCHTIME!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: H

oj sådana bruna klippor ah ah ah

2009-10-14 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0