busy dag.. typ

Idag gick jag upp runt 7 och skjutsade Kris till jobbet, vid 11 ringer han och vill att jag ska hämta honom. Självklart säger jag, sen somnar jag visst om. En och en halv timme senare vaknar jag av att både min mobil och dörrklockan ringer, öppnar dörren och vem tror ni står där? Jo en svettig och arg Kris som har gått hela den lååååååååånga vägen från jobbet i typ +30c. OM jag skämdes alltså haha.

Annars så har dagen varit ganska bra, tog en tupplur efter jag vaknat, normalt? Jag tror nog inte det. Sen spelade jag och Malin Guitar Hero (jag sjöng och det var inte vackert) sen åkte vi till bilåterförsäljaren och fick en check tillbaka för vi hade betelat för mycket för bilen. Sen bar det av 6 mil bortåt till IKEA, Nicosia, där handlades det doftljus i mängder, en spegel, en filt och lite svenskt godis. Sen 6 mil tillbaka för att handla mat och massa onödiga men ändå nödvändiga saker. Nu kom vi nyss innanför dörren och jag är helt slut.

Malin som är vår gäst står och lagar mat till alla oss haha, tacos blir det! Inte någon favorit men det går väl ner antar jag.

Planen för imorgon är att köpa blommor som jag ska sätta i rabatten ute på baksidan, Malin tycker det är tråkigt med blommor men jag tycker det är trevligt att sitta och plantera och så. Nu kan jag ju i och för sig inte ett skit om blommor men dom är fina. Vuxenpoäng till mig tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0