wäwäwäwäwä

Morsning korsning!

Sitter fortfaran
de kvar i soffan, med alla 5 djur eller ja nu hoppade en kattunge ner från soffan och sprang till tvättkorgen och är inne i den och leker.
Jag är typ fortfarande mätt efter frukosten, åt liksom frukost klockan 6 imorse, äggröra, pannkakor och te, mumma!

Är snart läghgdags för min del, väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den så den kan bli torr till imorgon. Vill inte slänga in en maskin till innan jag går och lägger mig för då kommer den bara störa min skönthetssömn haha.
Så kvar på dagens schema är det alltså tvätten, dricka lite te och ta ut hundarna innan jag slänger mig i säng, ska gå en ganska lång runda (vet att man inte ska gå långt med valpar egentligen) för just nu ligger dom och sover och jag orkar verkligen inte att dom ska skälla hela natten lång inatt igen så vill ha dom helt slutkörda så dom sover gott inatt.

Här har ni en bild från halloween i alla fall!





Btw Henke, 3e inlägget idag så kommentera nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0