VIKTIGT VIKTIGT KOLLA HÄR

Haha lurade! April april eller ska man kanske säga november november.

Har räknat ut att det är exakt 40 dagar kvar tills min 21 års dag, jippe yay! Efter jag fyllt 21 så tänker jag fortsätta fylla 21 i några år, 21 är så gammal som man behöver vara, då får man åka Siljas båtar på helger, inte för att jag bor i Sverige men ändå. Fast jag skulle nog vilja prova på att åka Cinderella och då måste man ju vara 23, så jag fyller 21 nästa år igen och sen året efter det fyller jag 23 så firar jag med en Cinderella kryssning.
Då är jag förhoppningsvis tillbaka i Sverige eller i alla fall England så man kan flyga till Sverige lite när man känner för det, fan vad sjukt man skulle kunna ta en heldag i Sverige, åka på morgonen och komma hem till pappa och spendera lite tid med familjen och vännerna och sen åka tillbaka på kvällen. Har aldrig tänkt på det så faktiskt.

Men i alla fall, nu har jag druckit mitt te och varit ute med hundarna men tvätten är fortfarande inte klar, det skiter jag i. Jag går och lägger mig ändå så får den ligga tills imorgon.
Klockan är bara 2024 här nu och jag är skit trött men så blir det om man vaknar klockan 5 på morgonen.
Ska somna in till en bra film och back scratchy som vi kallar det (kliad på ryggen) nu.
Fast så upptäckte jag precis att Pearly har fått loppor!!!!!! Oh nooooooo! Får bli en dusch med loppschampoo för hennes del så får jag göra samma sak med Cokie, kattungarna och Jigsaw, fast det får bli imorgon för nu är jag alldeles för trött!




Natti natti!

Kommentarer
Postat av: H

En dag på farmen helt enkelt..

2009-11-15 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0