Uppe före tuppen

Vaknade nyss av att hundarna började slicka mig i ansiktet, mysigt...

Kris ska inte gå till jobbet idag så för honom blir det ännu en dag framför tvn och xboxen, själv ska jag fortsätta tvätta kläder och sen när det är gjort så blir det att koppla in diskmaskinen (vi kan inte ha båda inkopplade samtidigt) och slänga in all disk så det blir gjort.

Nu ska jag mata hundarna och sen ta ut dom på morgonpromenaden, ska försöka hitta en tjocktröja jag kan ta på mig men tvivlar på att det finns några rena.

Håll tummarna för att vi får en varm och solig dag här på Cypern så man kan sitta ute, har nämligen hört att det ska regna och åska idag, och det vill vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0