Sol och 26 grader varmt

Jag har varit uppe sen klockan 5 imorse, somnade runt 17 tiden igår.
Idag hade jag tänkt försöka mig på att baka kladdkaka, men först nu ska jag bada katten som har diarréat ner hela sin svans, stackarn. Hon är bara en liten kattunge och verkar ha jätteont, vi får se om det går över annars får vi ta henne till veterinären och kolla vad som är fel. Tycker det är sjukt äckligt att hon måste slicka av sig bajset på svansen, USCH!

Nu ska jag fortsätta videosamtala med Vicky på msn, sen ska jag dra ut i solen ett tag och försöka bli  lite brun. Har vart här i 5 månader nu men har verkligen inte gjort något för att bättra på brännan då dte har vart fööööör varmt.

Adjöööööööö

Kommentarer
Postat av: H

haha allvarligt, hur många djur exakt har ni nu? :D

kissen som skiter kanske vill ha en imodium btw..

2009-11-15 @ 13:01:42
Postat av: anki

5, 2 hundar 3 katter. sen blir det 7 med kirre o lucas

haha

2009-11-15 @ 14:57:48
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0