Några dagar utan mat

Jag längtar så in i helvete tills på måndag för då får Kris lön och då ska vi handla mat, har inte ätit sen igår morse så jag har druckit skit mycket vatten så jag springer och pissar varenda sekund typ.
Försöker ha saker att göra hela tiden så jag slipper tänka på hungern men å andra sidan så fort jag anstränger mig så bidrar det till att jag blir mer hungrig.
Måste försöka hitta något recept på någonting innehållande grejer som vi har hemma... typ mjöl och skit haha.

Ska alldeles strax dra ut och tömma bilen i jakt på pengar, får hoppas att jag hittar några.

Annars så var jag på stranden i förrgår med hundarna som vanligt, men sen kom militärpolisen åkande och sa att hundarna inte fick bada men dom fick vara på stranden så länge jag plockade upp efter dom. Varför får dom inte bada för? Är ju inte direkt så att dom gör ifrån sig i vattnet och inte heller är det några människor på stranden, kanske någgon grek som joggar förbi en gång i timmen.

Men så igår drog hundarna, jag och Kris till en stenklippsstrandsliknande grej som låg vid ett elverk borta i Dekeleia, det ligger lite skymt från vägen så där fick dom bada och klättra runt på klippor. Hittade typ en liten skit djup lagun där det låg och flöt en sån där orange boj som sitter fast med kedja i bottnen. Vi höll på och kastade Max fotboll i vattnet och han ville inte hämta den, så jag fiskade upp den ur vattnet med hjälv av att kasta stora tunga stenar så den flöt in i land. Sen fick Max ryck och hoppade i och skulle bestämt ha med sig bojen upp på land. Efter en lång fight gav han upp men begav sig snart i efter bojen igen. Slutade med att han satte upp tassarna på bojen och bara låg och flöt med den haha, önskar att jag hade haft med mig kameran för det såg så roligt ut.


Ska snart åka till samma ställe igen och hoppas att fiskarna (alltså inte fiskar utan fiskare) har gett sig iväg innan dess.

Adieuuu

Kommentarer
Postat av: BELLA

min mamma och pappa snylta på era skatte pengar ? haha ska säga dig en sak mina föräldrar har betalt mer skatt en va du någonsin kommer kunna göra :) min pappa är mäklare och min mamma advokat :) svider det att vi blattar har så jävla bra jobb och känar så mycket mer en er ;)

2009-11-28 @ 11:37:05
URL: http://isabellakino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0