Jag blir galen!

Hundarna skäller som aldrig förr, så jävla jobbigt!
Har precis vart nere vid gamla Studio 54 på stranden med dom, lär väl åka ner lite senare också för det finns inte så jävlans mycket att hitta på idag och jag måste ändå dra och tanka bilen plus att jag och Kris måste åka till Dhekeleia Garrisson och förnya papprena på bilen (är man inte militärfru så måste man ha papper som säger att man får köra bilen) eftersom Kris står som ägare. Fast jag känner på mig att han kommer säga att han inte orkar göra det idag, men skiten gick ju ut den 12 och jag kan få kraftiga böter som SBA polisen stoppar mig (militärpolisen) och papprena har gått ut.

ÄR SÅ TRÖTT PÅ DEN HÄR SOFFAN!
Ska kedjeröka mig till döds eller något.

Det positiva är i alla fall att snart åker jag hem till Sverige och hälsar på över jul! Längtar så jävla mycket, det tär på en att inte ha några kompisar här, nästan så man känner sig en gnutta deppig.

Solen lyser ju nu så man kanske kan spela lite tennis eller gå och lägga sig vid poolen eller nått, ja vi får se helt enkelt!

Nu ska jag i alla fall äta lite kladdkaka och dricka coca cola, yummiiiiiiie!





See ya later!

Kommentarer
Postat av: H

jag lär ju mixa ihop en kanna Arabian Carpetcleaner som väntar på dig i gaten :D

2009-11-17 @ 18:29:37
Postat av: anki

det varfan längesen vi drack arabian carpet! asså om jag någon dag öppnar en bar så ska ja ha den shoten på min drinklista lätt!

2009-11-17 @ 19:18:54
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0