fucking ryggont

Nu har jag haft ont i ryggen i 2 dagar, har ont precis bakom det vänstra skulderbladet, det värsta är att nu sitter jag verkligen fast i soffan. Klarar inte av att luta mig framåt för att resa mig, så ont i ryggen har jag... jävla skitrygg! Sen har jag massa knölar lite här och var på kroppen också, började med en, igår koom 4 till på armbågen. Sen har tydligen håret under mina armar och ögonbrynen slutat växa. Hur konstigt är inte det? Kanske dags för ett besök hos farbror doktorn? Lär ta det i Sverige isåfall, litar fan inte på greker!

Ja ja, vad är nytt då.
  • Jag får inget jävla jobb
  • Jag har inga vänner
  • Kris spelar bara tvspel hela tiden så jag kan knappt räkna honom som en vän
  • Malin har åkt hem :(
  • Vi är panka
Rent ut sagt har jag aldrig något att göra och vi lever på mackor haha, åååååååååh vilket liv alltså!

Snart är det i alla fall jul, lite mer än en månad kvar bara. Då kommer jag och våldgästar Sverige i en vecka och sen tar jag med mig mina små (läs: gigantiska) söta katter Kirre och Lucas tillbaka till Cypern. Kommer ha varit utan dom i 6 månader, kan inte fatta att jag klarat det, dom är ju ändå mina små bebisar.
Längtar som fan tills säsongen kommer igång här, det är så himla dött på Cypern nu, såg 2 svenska gamla gubbar utanför McDonalds idag, fick lust att fråga om jag kunde få krypa ner i någon av deras resväskor och åka med tillbaka till Sverige.

Gick upp tidigt idag för att jag skulle kunna somna relativt tidigt ikväll, åkte till banken och beställde någon jävla pinkod och en dosa sen åkte jag och köpte kaffe... till Kris, inte till mig! Kom sen hem och då väntade ugnsgjorda mackor med ost, lök och gurka och en tallrik med äggröra på mig, yummie! La mig sedan i soffan och kollade på The Hills, somnade... Sov till klockan 18:00 - LYCKAT! Och här sitter jag nu, pigg som en lärka.

Ska hälla i mig lite coca cola nu, inte det bästa att dricka om man vill blir trött men vi har inget vatten hemma och jag orkar och kan inte fylla på pga min rygg. Sover nog på soffan inatt, sitter ganska bekvämt :)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0