"får inte jag dom så får inte du heller!"

Det tror jag min ena hund sa till den andra nyss. Har 3 påsar med pastasås i soffan (fråga mig inte varför) och Pearly höll på och försökte slita upp en av dom, så säger jag att nej du får inte! Så sprang hon iväg, sen kommer Cokie springandes och börjar bita, då sprang Pearly tillbaka och skällde på honom och la sig på påsarna.

I alla fall, blev varken beach eller pool idag, har suttit här i soffan och snackat med Vicky på msn sen klockan halv 10 (cyppetid) tror jag.

Tvättat har jag däremot gjort mycket, är  inne på min 6e vända nu, tror att det får bli 2-3 till innan det är dags att hoppa i slafen.




HENKE! Detta är idag mitt 2a blogginlägg, 1 kvar sen har jag uppfyllt dagens kvot - så håll vad du har lovat nu, varenda inlägg ska kommenteras!



Och nu, Family Guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0