då var det bestämt

Jag röker nu mitt sista paket, sen är det dags att sluta. Insåg det när jag såg en killes fingrar, dom var verkligen BRUNA!  Ska jag vara ärlig är jag rädd, man har ju rökt i sååååååååå många år nu och jag kommer bli galen utan cigg, vad ska man sysselsätta sig med då? Tror jag ska dra ut och plocka gräs och rulla ihop med lite papper och röka haha.

Nej men allvarligt, no more cancersticks - dessutom kommer vi tjäna €200/månad, efter jag kommit över ciggberoendet någolunda ska jag också lägga ner coca cola, då tjänar vi ytterligare €100/månad. €300 är ju typ mat för 3-4 veckor, helt sjukt! Hellre äta god mat än att röka sig svart inombords. Undra om man kan få nåågon slags 'sluta-röka-coaching' här på Cypern? Fast då kanske man måste lägga ner 200 euro på det och då skulle man lika gärna kunna fortsätta röka ju haha.

14 cigg kvar i paketet, ska ta en nu och njuuuuuuutaa. Sen blir det väl en halvdag imorrn med cigg - sen blir det poff BORTA! Får sova mycket, kanske lura kroppen att jag är sjuk och har ont i halsen (kan verkligen inte röka då) i några månader.

Nu ska jag sova, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla om det finns någon slags slutaröka-bok att köpa, det blir man rätt pepp av :)



Lycka till!

2009-11-03 @ 08:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0