OHHH FLASHBACKS



Får  ju sånna när man lyssnar på vissa låtar, som jag lyssnade tex på en låt nyss som påminner mig om när jag var på Cypern i oktober förra året. Det var en skön resa, något för kort kanske men hade ju bästa sällskapet.

Vad annars då, vaknade precis upp typ. Vaknade självklart på fel sida idag också så grinig är man. Men idag ska jag hålla det för mig själv hade jag tänkt. Har ju inväntat den röda veckan i 5 dagar nu, måste vart all stress som försenat den. Men nu är den här och det är inget fel på mig som jag trodde igår. Nog pratat om äckliga saker.

Idag har jag en stor dag framför mig... NOT! Ska sitta/ligga i sängen hela dagen, sitta på msn, spela GH, kolla på film och tv. Det står på dagens schema idag. Kanske äta om jag känner för det men inget sug för mat har jag fått än.

Nu ska jag spela lite trummor haha.



Kommentarer
Postat av: Danny

HAV IS DE NEU PLEJS ? is it fann to wörk der ? do yo miss us or wat ?

2009-04-01 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0