JAG KAN INTE SOMNA...



ja som ni kanske förstår av inlägget nedan så har en tragisk sak skett, helst hade jag velat sett att det inte hade hänt men som sagt jag är lycklig över att han lever och hade jag vart troende hade jag tackat gud men jag nöjer mig med att vara stolt över hans kämparanda samt duktiga läkare osv. jag vet att du förmodligen kommer läsa det här någon dag Kris, så jag vill att du ska veta att du nästan fick mig att få en hjärtattack igår.
detta har också fått mig att inte kunna sova och om 6 timmar beger jag mig till flygplatsen för jag vill ju självklart vara där för min andra halva både för hans och (nu låter jag självisk) min skull, det är fel attt vara frånskilda så lännge som vi vart ändå. nu hoppas och tror jag att han inte behöver åka tillbaka till det där helvetet igen.
jag vet att jag kommer börja gråta när jag ser honom, om det finns några tårar kvar. trots att jag vet att läget är stabilt så kan jag inte sluta fundera och gråta...

livet är hårt för vissa och just nu för Kris, men han är en hjälte i mina ögon... min hjälte i alla fall!


vad fånigt det här låter från att komma från mig, men i dont give a rats ass about it!


Kommentarer
Postat av: H

inte alls fånigt :)

2009-03-13 @ 12:26:00
Postat av: Emelie

Håller med, inte alls fånigt, snarare fint och äkta!

2009-03-13 @ 13:08:19
Postat av: Kim

Hoppas han blir bra asap.

Hälsa honom från mig och var stark!<3

2009-03-13 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0