I BIRMINGHAM

Kris e pa battringsvagen, sitter och vantar pa att min chauffor ska komma sa jag kan aka till sjukhuset. Idag har svullnaden i sjalva ansiktet forhoppningsvis gatt ner tillrackligt mkt sa jag kan raka av hans skagg. Saklart kommer han vara svullen dar han vart skjuten och ogonen lar nog fortfarande vara ganska svullna. Han har flyttats fran karatanen dar han var forst pa intensiven, Idag ska han borja ata pa riktigt vilket gladjer mig och han sa att han skulle ata om jag hjalpte honom. Det krossar verkligen mitt hjarta att se honom sahar, men maste vara stark for honom. Har sa mkt att skriva men vill bara koncentera mig pa att stodja honom och vara vid hans sida nu nar detta har intraffat.

Jag ar iaf sjukt tacksam till engelska armen, har fatt boende och forlangd vistelse, bor i ett jattefint hus tillsammans med andra som har sina familjer/pojkvanner/m.m pa QEH eller SOH. Ska som sagt snart bege mig till QEH och halsa pa Kris, han har fortfarande inte blivit tvattad so noga sa vi ska forsoka fa av det varsta blodet i haret, ogonbrynen och pa halsen.

Nu ska jag ga for nu kommer LCpl Lloyd som ar min chauffor och ska ta mig till Queen Elizabeth.

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att han är på bättringsvägen iaf!! och att du fått hjälp av armén med boende och allt.

ha de så bra, och lycka till med allt, hälsa kris!

kramar

2009-03-15 @ 14:54:21
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: H

vad bra att det är på bättringsväg!

2009-03-15 @ 23:25:24
Postat av: Anonym

skönt att han mår bra. Hör av dej när du kommer hem..

2009-03-17 @ 00:10:24
URL: http://tottehiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0