BLOGGEN IS BACK!



Jag trodde jag hade raderat den för gott, men icke sa nickte. Saknade den något så otroligt faktiskt.

Idag har jag inte gjort så mycket, vart på ICA och köpt coca cola och cigg. Hade ett litet "bråk" med Kris,, hatar att bråka med honom. Det värsta är att 99,9% av gångerna vi bråkar är det mitt fel, alltså jag som startar det. Vet inte varför men ibland kan jag bli så irriterad/arg på småsaker och jag är fortfarande lite stressad över allt som har hänt och jag vet att det inte var jag som blev skjuten men för att vara ärlig så har det varit jävligt jobbigt för mig också, var helt slut när jag kom hem från England. Att sitta på ett sjukhus 8 timmar om dagen i 10 dagar är ganska påfrestande, att dessutom se någon som man älskar som brukar vara i farten hela tiden bara ligga där och må dåligt gör verkligen inte saken bättre, att hela tiden vara på spänn är ju minst sagt inte bra. Men jag ska försöka ta mig samman och sluta leta orsaker till att bråka med honom för det vill jag verkligen inte. Längtar så oändligt mycket tills det bara är han och jag =)

Vad annars då, ska väl läggga mig i sängen snart, måste få in lite rutiner nu, börjar ju på nya jobbet på onsdag. Sjukt spännande. är jävligt nervös också men det ska bli jätte kul verkligen. Notis till mig själv: Maila och fråga vart jag ska gå och fråga vart personalparkeringen ligger.
Hertz, Arlanda... Here i come!

Fan vad skönt det var att skriva av sig, som en sten lyfts från mina axlar nästan.

Nej nu blir det lite Theeeeeee Simpsoooons! Och sen sova. Ska drömma lite nice drömmar om en riktigt vit strand med en brun Angelica på. Vill resa någonstans nu nu nu nu nu!!

God natt


Kommentarer
Postat av: h

aa bra där att bloggen is back! :@

2009-03-30 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0