hihihihihihihiihi

6 dagar kvar tills jag flyttar eller snanare har flyttat, längtar så mycket att jag nästan inte vet jag ska ta vägen. För jag är ju faktiskt på Cypern om exakt 6 dygn!! Så jävla roligt!!
Tyvärr är ju dock inte allt positivt med att flytta, för alla saker som ska göras innan är inte så jävla roligt alla gånger, speciellt inte när man inte hittar den informationen man söker, eller väntar på papper som ska komma och man har väntat i flera veckor redan, det blir man så jäkla stressad av för man kan ju inte göra någonting åt saken. Eller när man tex som jag, har beställt en IATA godkänd transportbur till mina katter som aldrig kommer och som det står på schenker, att den inte ens har skickats än. Klart att först ska det vara det största pain in the ass att hitta vilka transportburar som är IATA godkända på internet, sen ska man hitta någon som säljer dom, sen ska man hitta rätt mått för 2 katter, sen beställa... och aldrig få den??
Nu är väl det lite papper som är det enda jag väntar på i stort sett, information om att skicka katterna som frakt eller vad man säger får jag kolla på Cypern. Och ja, sista vaccinationen innan blodprovet ska ju göras på torsdag också.
Jobbigt men its totally worth it i tell ya!!

Nu ska jag äta pannkakor och sen bara vänta på Malin som ska smsa, ska åka till Rusta och köpa en flyttkartong som jag ska packa ner massor med kläder i och skicka till Cypern. Har ju redan 100000 flyttkartonger hemma och jag "snodde" ju en av mig själv för några veckor sen och slängde ner massor med kläder i och skickade till Cypern men nu kom jag på att jag inte har någonstans att lägga allt som redan ligger i mina flyttkartonger (saker från min gamla lägenhet). Så jag tänkte att då köper jag en ny istället, kostar ju ändå bara 29 kronor på Rusta typ, och det ska man väl ha råd med haha, snål låter jag men jag har väl bara runt 150 kronor att leva på tills den 25. Vilket är på torsdag, men ändå! Plus att det är skitbra att vara snål eller ekonomisk, låter mycket finare och betyder väl kanske inte riktigt samma sak som snål.

Nu blir det pannkaksätande för min del!
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0