Ge mig ork

Just nu har jag verkligen ingen ork till att städa undan i mitt rum, har väl lyckats med en del iaf, såsom att slänga kläder jag inte använder och plocka ihop alla smutskläder som ska tvättas och sen packas ner i en kartong och skickas till Cypern i slutet på nästa vecka (måste ju vänta tills löning för nu är man ju i stort sett pank förutom 300 kr i plånboken).
Jag hatar verkligen Kronofogden, mina 14000 jag skulle fått i skatteåterbärning gick ju in på Kronofogdens konto, kan du åtminstone inte informera mig om att jag inte kommer att få mina skattepengar tillbaka? Tydligen är det alldeles för svårt för dom att göra det så ett stort minus till dom. Fast är förtjänar dom ett plus annars liksom?

Nåja när det börjar närma sig avresedatum lär jag väl få lite inspiration till att städa rummet.

Mobilen har ju gått sönder också, skärmen sprack i fredags, vad roligt!!!! Så nu vet jag inte hur det blir med telefon, vi får se, går väl att använda den ett tag till iaf.

Nu ska jag kolla på Ice road truckers och sen försöka städa mitt rum lite mera.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0