ruggigt

This day sucks!

Antagligen för att jag inte ens orkar mig upp ur sängen ordentligt. Tycker det är skönt att sitta här.

Och btw DU där; jag tror nästan att det är mig du hackar lite på i din blogg..? Kan det vara så att jag har rätt eller?

Jag är här för att skapa diskussioner, argumentationer och ilska. Tänkte börja provocera lite mer här i bloggen, ta upp starka ämnen samt uttrycka exakt vad jag tycker om folk. Och visst jag kommer rikta det mot folk jag känner och andra. Ska bli kul att se responsen.

Nu jävlar ska jag äta lite kyckling till middag, mmhm vad gott, kycklingar/höns som har sprungit runt med 100 andra höns på en yta på 1 m2 ;) Ja vi börjar med vegetarianer.
Visst grönt är gott men i alla år människan har levat har vi ätit kött, det hjälper inte att 1 av 1 000 000 personer slutar äta kött, köttindustrin går inte sämre av det. Jag vill påpeka att jag är väldigt okunnig inom detta ämne. Men!! Fortfarande, det går inte sämre för det. Äähhh jag sög på det här iaf ni gör ingen skillnad!

Jag bojkottar det här, och återgår till saker jag faktiskt kan, som att sova =) Haha!

Nej nu ska jag äta, fast först ska jag röka, ååååååh röka det e så gott jag verkligen älskar att röka, jag älskar att visa orespekt för andra människor och springa lungcancer världen över genom passiv rökning. Vet ni vad, jag kanske ska ta och gå och ställa mig på en fullpackad busshållplats och röka? Då skadar jag ju fler människor liksom. Det gör jag! Mot Väsby centrum busshållplatsen!!
Drygt! Rökning kommer aldrig försvinna så det är lika bra att inte ha några åsikter alls.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0