nu ska jag berätta om en vild utekväll en dag i höstas!

haha jag kom o tänka på en sak som hände för ett ganska bra tag sen bara för vi parta lite igår (inatt), jag och vicky var på PEOPLE i uppsala, jag och vicky träffade mitt ex simons kompis simon hoffman och hans kompis. så dansade vi med dom och tro det eller ej så fick båda stånd :O HAHAHAHA asså så jävla pinsamt. iaf, så lite senare börjar en annan kille dansa med vicky, jag står då och dansar ensam för jag dansar aldrig nykter och jag föredrar att dansa med tjejkompisar och inte främmande killar men e man full så e man full inget att göra åt saken. iaf den andra killen som dansar med vicky börjar pulla henne, alltså mitt på dansgolvet, jag dooooooog när hon berättade det för mig hahahaha.

sen tror jag nog att både vicky och jag dog för ja va så jävla full och det var hon också,. tyng!
nu ska jag ner till infra och sola och köpa kattsand, om bara turkel kan skynda sig lite.

sen vettefan vad som händer ikväll, vi kommer säkert dra till täby och sen beklaga oss över att vi inte kommer därifrån på nått vis haha pang i bygget.

Nu kilar jag iväg jaoooooo!
heipa


Kommentarer
Postat av: danny

Det är så 2007 att pulla folk på dansgolvet.. 2009 kommer allt handla om kött mustascher...

2009-01-10 @ 20:02:21
URL: http://bloggboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0