Muslimer och 9/11...

Jag fattar inte alltså, hur fan kan man krascha flygplan in i byggnader så stora, så många människors liv, människorna i planen, i byggnadera samt folk på marken man tar!! Även deras familjer och vänner förlorar en del av sina liv. Tänk alla på som förlorade sina föräldrar, sina barn, syskon, makar . Jag är inte det största fanet av muslimer, ska jag vara ärlig så hatar jag muslimer, deras bibel, koranen. Hur kan man följa en sån tro? I stort sett allt i koranen är fel, även hur dom behandlar kvinnor och dylikt. Anledningen till att jag tar upp det här är för att United 93 går på tv just nu, blir frustrerad av den filmen, hur fel allt kan gå bara pga ett folkslag som låter sig hjärntvättas av en ond kuksugande diktator, Saddam Hussein. Eller att man ens låter sig hjärntvättas. Nej hur kan man låta bli att avsky muslimer när sånt här händer? Nu blir det ju så att man drar alla genom en och samma kam.
Jag är i alla fall stolt över dom på det planet som störtade ute i skogen, att ta över ett plan och göra det "bästa" av saken, ser jag som ett stort genomförande och dom personerna var modiga, modigare än dom flesta. Ger sina liv för att rädda andras.. det är stort!

Bush ska jag inte ens börja skriva om, kommer skriva så mycket att ni kommer somna för ni skulle behöva sitta och läsa i flera timmar.

Btw tror jag min dator är muslim för den är lite knäpp idag, vidare till United 93 nu.
Ciao

Kommentarer
Postat av: H

fan va sjukt, jag blev minst lika upprörd när jag såg den igår. men ännu mer upprörd blev jag när proppen gick så ENDAST mitt rum slockna :@

2009-01-19 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0