life...

.... is too much, even for me.

Vart ska man ta vägen?

Notering till mig själv; posta brevet imorgon (tisdag).

Längesen jag bloggade nu, inget större fan av det längre, blir ju ändå aldrig känd haha. 

Under natten har jag lekt med Vicky, sen gick hon hem till Niklas ( min arbetskollega ) vid 0200? Sen grät jag en skvätt (Kris åker till kriget imorgon) och sen bara kollat på 2 Rocky filmer, Rocky och Rocky II, kollar på Rocky III nu, ska väl kolla alla och vända tillbaka dygnet, kommer vara trött på jobbet ikväll..

Nu ska jag tröstäta vidare like the old days för ungefär ett år sen, hetsåt varje kväll då :( Om ni inte tror mig, kolla bloggen i feb-mar 08 ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0