Jag är den nästa stora bloggerskan! Kan man säga så ens?


Jag är så trött på sånna här dagar man egentligen inte orkar göra något men så vill man ändå göra något. Men jag ska sitta här på mitt rum och chilla, det är ju faktiskt planerat att jag och Vicky ska ut och parta i Uppsala på fredag, eller var det lördag? Får ju min resterande lön på 11000 nu i veckan, äntligen!

Idag har jag bara jobbat, hann inte med så mycket innan jobbet då jag vaknade någon halvtimme innan jag började, ätit pizza har jag gjort. Börjar faktiskt tröttna men det ska jag inte erkänna på jobbet. Fast nu är det ju såhär att Danne på mitt jobb läser min blogg, fast det gör väl nog Katta också hehe. Fan nästan hela exporten bloggar ju nu haha.

Och nu har min brorsa fixat min stationära dator så den är sjukt bra, eller sjukt och sjukt, men den är lätt mycket bättre än den var förut, och mycket bättre än min laptop som egentligen ska vara bättre än den här.
Så nu ska jag ladda ner lite grejer , sen ska jag spela rub a dub.

Lyssnar på en skitbra låt nu "my cock is much bigger than yours, my cock can walk right through the door with the feeling so pure, its got you screaming back for more"
Den som kan gissa vilken låttitel som döljer sig bakom låttexten får 5 kronor av mig! När jag blir en stor och känd bloggare som tjänar mycket pengar, då jävlar ska ni få tävlingar och presenter ska jag säga er, så sprid ordet om Ankis blogg nu!

Man kan ju alltid försöka göra lite reklam för sig, nu ska jag kommentera minst 20 andra stora bloggar så jag får lite mer läsare... förhoppningsvis!

Fan jag längtar till Uppsala, vill till Birger Jarl, fast där är det 23 års gräns och jag har ju faktiskt nästan 3 hela år kvar dit. Konstigt, jag hatar att festa i stan men Uppsala som faktiskt ligger 2 mil mer bort än vad Stockholm gör kan jag åka till. Kanske för att Uppsala är en så grymt fin stad med mycket bra uteliv!!

Förresten så vill jag att alla som läst min blogg idag/igår 7/1-09 kommenterar, jag ska jämföra antal kommentarer som jag gissar kommer bli 0 med antal besökare. Jag vill ha erat namn/smeknamn samt bloggadress om någon sådan finns! Jag är sjukt nyfiken på vilka som läser bloggen!

Nu ska jag spika fast mig framför tvn, såklart efter att jag har rökt en cigarett. Btw, har ni märkt att Corner är 11 kronor billigare än Prince. Jag älskar röda Prince men röda Coprner får duga nu när jag och övriga världen lider av lågkonjunktur, som numera kan kallas för pesten tycker jag.

Nu har jag sagt för mycket så nu ska jag gå härifrån.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

AAAAAAAnkis.. du är dum som inte hör av dej jao!

2009-01-08 @ 01:03:42
Postat av: Katttaa

SOAD - Ciiiigaroooooo xD

2009-01-08 @ 01:22:36
URL: http://dishearten.blogg.se/
Postat av: Anton

Hej Anki!

Hur många besökare har du i veckan?

2011-03-16 @ 02:15:56
URL: http://www.sitetalk.com/antonfunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0