jääääääävla skit!

Förra gången var det inte så jobbigt, men nu, fan alltså jag vill inte att han ska åka. Kanske mest för att jag kollade på Rambo III igår, där krigar han ju i Afghanistan och är det något så likt som det är i filmen, då åker jag och hämtar honom ska jag säga er! Fast han kritiserade mig idag :@ Så han kanske förtjänar att bli lite torterad där borta? Nej nu gick jag över gränsen, btw jag hatar militärer nu för dom stannar aldrig på ett ställe länge nog. Det jag hatar mest är nog att jag är så ledsen nästan hela tiden, så fort han skriver något sött så hugger det till i hjärtat och jag blir ledsen, som för 10 minuter sen.

Jag vill ha en egen lägenhet nu, kanske ska hitta någon rik gubbe, gifta mig med honom och sen döda honom och ärva alla pengar? Absolut inget sexuellt då jag redan har en pojkvän men jag behöver pengar nu! 695000 kronor, kan någon skänka mig det? Gärna lite extra så jag kan köpa en bil också, en sisådär 50000 kronor så man kan köpa något hållbart.

Kollar på "Gone in 60 seconds" nu, Nicholas Cage är en sån sjukt bra skådespelare och jag älskar filmen och "Eleanor", mmmhm en gammal Mustang!! Me likey!




Imorgon är det jobb, jobb, jobb och ännu en gång jobb.
Nu är det ju faktiskt slut på alla lediga, röda dagar.

Nej nu ska jag gråta lite i sängen och ta en cigg, fast röka gör jag först så kan jag relaxa i sängen sen. Men jag vill inte sova ensam, så jag ska tvinga Kirre och Lucas att sova på min mage och axel.



Fuck off and die nu allihopa, eller bara er jag inte tycker om och jag vet ju att några av er läser min blogg. Och ni andra som jag faktiskt tycker om eller er som jag inte ens känner eller vet vilka ni är få ha det så bra så läses vi imorgon!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: danny

Where is the love !!

2009-01-07 @ 02:34:11
Postat av: H

ahkey!

2009-01-07 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0