ikväll blir det............

.............BINGOLOTTO (ni måste läsa det så som dom säger det ni vet bing-go-lott-o) kl 19:00, har köpt 3 lotter, ska vinna en miljon på den första, en resa på den andra och en volvo på den tredje. Tror det blir kanonbra!
Då ska jag köpa hem min militär om jag vinner en miljon, sen ska jag bjuda honom på en resa och inte tvärtom som han vill ha det sen så kan ju han få glida runt lite i min volvo eller nått, jag är så bäst på att dela med mig!?

Haha, ja fotade mina lotter men vet inte vart kamerasladden är.
Nu ska jag bädda min säng, rena lakan och en ren anka, blir ju supermysigt, haha va gay och säga super "hej jag heter blondinbella och jag säger 'super' framför nästan vartannat ord, eller förlåt  hhieihehheheheheheiehiihhähähåhåhööhaha, jag skriver super ganska mycket också, men super gör jag med, helst på Cafe Opera"
nej nu röjde jag alldeles för mycket

ching chong bananskal in your eyes (ska uttalas AnToNiOsTyLe!!!)

Kommentarer
Postat av: H

haha röjjjjJJjj

2009-01-11 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0