igår

Var nog en av de sämsta nyårasaftonarna jag vart med om, fast förra årets sög mer. Tog oss typ 5½-6 timmar att komma hem från Täby, notera att det tar 10 minuter med bil Upplands Väsby - Täby. Var ju roligt.
En raket dödade nästan mig och Vicky också. Skiten välte och sprängdes i min nacke och på Vickys hand. Vi kallar den från och med nu för "fitt raketen" haha.

Nu ska jag vila upp mig efter gårdagens partaj... Oj vilket party, NOT!
Niclas våldtog ju nästan Vicky också haha, och jag hjälpte honom. Fast sen räddade jag Vicky och så åkte vi hem.

Nu ska jag msna med min älskling som tydligen kommer bli vithårig när han är 30 på grund av mig ^^ Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0