I min första tävling...


...så vann Katta dom 5 utlovade kronorna haha. Det är inte mycket men se det som början på 1 miljon!

Nu kom jag att tänka på vad Kims mamma berättade för mig för några år sen, att jag sprang runt och sa att jag var miljonär när jag var liten, på ören haha. Vilken fjant jag var! Är kanske är ett mer passande ord? Jag står för det!

Nu börjar mina ögon att bli trötta så jag kanske ska ta min god natt cigg och sen hoppa i slafen, ska smsa lite med Kris först. Sen blir det till att sova faktiskt.

Puss  & Kram



Kommentarer
Postat av: Katta

woho, fortsätt med tävlingar så är jag snart uppe i en miljon ;-)

2009-01-08 @ 11:51:31
URL: http://dishearten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0