hej jag är uttråkad som fan

Så här sitter jag och gör ingenting. Vad ska man göra nu? Det är svinkallt ute, nästan för kallt för att ens kunna gå ut och ta en cigg, jag har inget busskort så jag kan inte åka någonstans, ingen vän svarar varken på sms eller när jag ringer. Och det gör inte heller Kris. Så tack alla för en fuckad dag för min del! Skojar bara, den blir väl vad man gör den till.

Imorgon ska jag till Stensunda och provrida en häst ^^ Känner mig så töntig som börjar hålla på med hästar igen, men eftersom jag är så pass mobbad redan så kan jag ju lika gärna bli en sån där tönt som måste till hästen varje dag innan jobbet.. Eller?

Ja ja, vill bara uppmuntra alla er där ute att om ni hittar någon bra och billig laptop på internet så kan ni väl länka till mig? Min är nämligen trasig och funkar bara när det känns bra för den, såsom nu till exempel.
PS. Jag vill inte ha en rosa dator!!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen, finns ju inte mycket annat att göra, skulle lägga upp lite bilder från nyår med det ville sig inte blogg.se, inte ofta jag kan lägga upp bilder då blogg.se verkar ha lite problem med mig, dom kanske inte gillar mig eller något sånt?!



Berättade jag att jag fick en ny TV i julklapp? En 37" Samsung, så nu är det nästan maxat, bra TV, PS3, digitalbox och ett snart kommande surround system. Det lär ju inte min pappa gilla, kommer inte kunna använda det särskillt mycket heller men shit the same. På tal om TV och sånt jag sorterade alla mina DVD filmer igår, typ alla filmer låg i fel fodral och så var det 2 skivor som fattades samt en som saknade fodral överhuvudtaget, men ska fortsätta leta efter mer filmer och alla borttappade när jag får lite mer ork i kroppen.

Nu ska jag ut och röka, sen ska jag trakassera Kris lite till via sms ^^ Han sover säkert, skulle inte förvåna mig.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0