det ryktas om att jag ska till...

...THAILAND, i maj månad med min BABY! Eller det är inte bara rykten, det är sanning.





Åååååh! Ser ni hur underbart Phi Phi Island är?! Jag vill dit exakt just nu, och aldrig komma tillbaka till kalla och gråa cp Sverige! Fast det känns lite som om att jag inte har någonstans att bo eller arbeta i Thailand så jag får fortsätta drömma. En dag blir jag rik, säkert dagen innan jag dör, då får jag ge bort alla mina pengar till mina stackars barn (om jag har några). Nu kom jag in på barnämnet igen, jag är 20 år och har inga barn, jag är gammal!!! Haha skojar bara. Men det börjar bli dags om några år, befrukta mig nu! Nu vart det lite för mycket barn skämt i min blogg.

Bara av att kolla på Apollo, Ving och Fritidsresors hemsidor gör mig helt uppspelt och grymt taggad!

Sitter ju i alla fall på jobbet nu, finns inget att göra, har väl gjort kanske 2-3 saker idag hehe.

Men nu måste jag sluta, sja ska försöka beställa UGGs, saknar mina gamla som jag hade för x antal år sedan, måste därför införskaffa mig nya.


Over and out, Anki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0