bilda familj, ojojoj

Ne skoja bara, jag har så tråkigt och ingen vill leka, har vart med Vicky idag, hon åkte nyss hem. Vet inte vad jag ska hitta på nu, har ju bara vart vaken i 8 timmar. Kanske kan jag somna, kollar iaf på Black hawk down nu, älskar den filmen men det var ju 100 år sen man såg den, så dags att uppleva den igen, kan man säga så?

Åhåhååååå ge mig något att göra nu!
Ska fan börja extrajobba på McDonalds, det är dåligt betalt men man har ju så sjukt kul när man jobbar haha. Jag ska satsa på att bli rik så ska jag ta ur Kris ur militären och försörja honom som en riktig man ska göra. Haha vad snackar jag om? Drömmar, drömmar, drömmar!! Men önska kan man ju göra.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0