090106 - en sugig dag

Var inte jag en gång väldigt positiv här i min blogg? Jag tycker nämligen att jag har blivit väldigt negativ i bloggen på sistonde?

Nu till lite roligare saker, not!
Vaknade nyss, spelade lite Super rub a dub på PS3, var ute och tog en cigg när jag plötsligt insåg... att jag måste för i helvete städa mitt rum. Jag trivs sjukt bra när det är städat men ändå så stökar jag ner hur fort som helst alltså. Precis nedanför sängen har jag vält ut en hel påse popcorn. det ligger ett tangentbord där, gamla mcdonalds påsar, ica påsar, lite godis påsar och en cola. Jag vet jag är svullo men fan godis är gott!
Det kanske ska bli dagens projekt, att städa rummet menar jag, det kommer ändå antagligen ta max 15 min för det är inte ens så mycket att plocka upp.

Nu vart jag sugen på en smoke igen, vad är det för fel? Och vart är mina jävla 11000 kronor? Fan ta er kronofogden, som stjäl mina pengar och är segast i stan på att lämna tillbaka dom.
Ska kolla bankens hemsida nu och se om jag får något imorgon eller inte.

Jag tror jag ska blogga mer idag faktiskt, om jag inte gör någonting annat förstås.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0