- i love -




I get it in ‘till sunrise
Doing 90 in a 65
Windows rolled down screaming "Ahhh!!!"
Hey-ey-ey... I'm so paid
Number one hustla get money
Why do you wanna count my money?
I'ma hustla don't need them! One of them ya'll see!
I‘m so paid



Jag tänker på en person som betyder mest för mig och som också bor längst bort av alla dom som jag bryr mig mest om. Kom till mig!



Är nog lite deppig dag idag, kanske för att jag är trött. Höll nästan på att börja gråta på jobbet idag, så trött var jag! Tänk er, jag älskar ju att sova, så sover jag bara 2 timmar, och det får mig att gråta, patetiska lilla Angelica. Haha! 
Snart är det alla hjärtans dag också, får väl fira det med min näst största kärlek, Vicky. Hehe, ska ge henne en vänskaps ros tror jag.

 Nu ska jag återgå till vardagssysslorna, msn!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0