ojojojojjoj

Var inne i London "igåååååår" (lördag), amazing hur stort det är asså. Fredagen var vi hem till Pauilne och hennes döttrar, drack lite och snackade skit, trevligt trevligt!! =)
Hade kul, var med Kelly, Natalie, Michelle och Nicola in till London, var skitkul att träffa dom igen. Vi åt lunch på Pasta Hut och sen gick vi till teatern och såg Chicago :) Jag, Nicola och Kelly tog en trip i London Eye på kvällen, sjukt fint. Tagit massor av foton men dom får nog läggas upp på facebook ist, lägger upp ett foto här.




Natalie, jag och Nicola i en cykeltaxi, jag dog nästan för dom körde så gäääääälet!




Kommentarer
Postat av: K-ny

Hahahaha crazy bike!

2009-02-09 @ 02:59:13
Postat av: H

haha shit varför äger jag inte en sådan?

2009-02-09 @ 18:24:49
Postat av: Anonym

för att du har en mitziiiii

2009-02-13 @ 21:36:59
Postat av: lina

Jag har inte sett dej på länge ser jag nu!!!

Va långt håår du har fått :)

dags att ses?? :D

2009-02-15 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0