ojojoj

snart bär det av till england, lastade katterna i dannes bil "igårkväll" och sa hejdå till dom. haha måste bara passa på att skratta lite då jag sist hade dom i samma transportbur när dom var bebisar (ca 1½ år sen) och tänkte att dom har inte vuxit så mycket för i mina ögon är dom fortfarand väldigt små, men ack så fel jag hade, fick trycka in kirre för lucas va så stor och tog så mycket plats i buren. nästa gång har jag i alla fall 2 burar för christer på jobbet erbjöd sig att skänka mig hans gamla transportbur och jag tackade ja, för nu fattar jag att det verkligen behövs.. och så är ju min något trasig alltså, vad har jag gjort med den? förmodligen kastat buren med katterna i i golvet. haha skoja ^^

i alla fall om 6 timmar och 45 minuter går mitt flyg, vilket betyder att jag ska vara på arlanda om 4 timmar och 15 minuter, ska ju checka in 2½ timme innan avgång med BA.
tror även jag har packat lite för mycket för 4 dagar men då kan jag ju byta om en gång i kvarten typ.
hoppas fan att kelly hittar mig på flygplatsen annars känns det lite förvirrande när man själv inte hittar och heathrow är en sån stor flygplats också!!
fick nästan lite panik när jag inte hittade min mobilladdare, men den låg mitt frmaför ögona på mig, letade igenom hela mitt rum efter både den och kameran, helt crazy alltså, båda låg rakt framför ögonen på mig... jag är en förvirrad människa ska jag säga er.

sen räknade jag lite på hur många gånger jag har åkt flygplan år 2008, och gissa hur många??? 12 hela gånger, helt sjukt, fatta hur mycket poäng jag hade fått om jag hade haft ett jävla bonuskort alltså... oh my god!

ingen idé att gå och lägga sig så jag ska kolla när jag ska börja åka till arlanda och sen börja på ett brev till kris, tror han fått 3 redan via ebluey och 1 som ja skickade med posten den 28e jan tror jag, känns som att det borde vara framme nästa vecka... eller??? va va va va!!? haha

näää nu är det dags att börja skriva samt kolla bussen och tåget, tiderna alltså.
kanske bloggar i england eller nått ^^
annars får ni ha det så bra, puss på nosen (nosarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0