JAG

SAKNAR MIN FINA GAMLA LÄGENHET PÅ HERRGÅRDSVÄGEN 31 - GE TILLBAKA DEN.


åååååh varför sålde jag? :(
Just det så jag kunde åka till cypern och träffa Kris, okej jag ändrar mitt lilla uttalande.
till...



JAG HATAR MIN GAMLA FINA LILLA UNDERBARA LÄGENHET PÅ HERRGÅRDSVÄGEN 31 - GE TILLBAKA DEN ÄNDÅ.


övertrött, övertaggad och översocial. under allt detta är jag, jävligt ledsen, jag önskar att jag hade en privat dagbok där jag kunde skriva av mig, skriva ner allt jag känner för kan ju inte skriva mina innersta tankar här i bloggen. vill ju faktiskt inte visa hur jag egentligen känner mig, ska försöka förklara lite ytligt, tänk er ett svart hål - min själ är som det svarta hålet men jag försöker se ut och bete mig som en helt vanlig 20 åring som är glad för det mesta. vill inte gå för djupt in i det här för folk kan ju börja undra och fråga och det vill jag undvika helst, så tack på förhand att INGEN tar upp det här med mig någonsin ever för jag vet att om några månader kommer jag må prima just på grund av en sak, en människa.
Jag ska använda breven som jag skriver till Kris som dagbok, han får vara mitt psykologiska stöd för honom litar jag på till 110% och jag litar också på hans råd även om jag inte erkänner det för det mesta. Vad han tycker och tänker spelar sån stor roll för mig, hoppas han ringer idag så jag kan gråta ut och få lite tröst från någon man verkligen älskar och bryr sig om, också att veta att han bryr sig om och älskar mig.

Jag älskade gårdagen men hatar denna dag...

Back to basics now - sängen.


Kommentarer
Postat av: H

hold on be strong bara :)

2009-02-14 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0