jag funderar...

... på att kanske gå och hänga mig själv.

idag är ingen bra dag, jag är ledsen idag - rättare sagt, jag känner att jag nästan håller på att bryta ihop.

grät en skvätt på bussen, grät en flod på vägen från bussen, när jag kom in i mitt rum så började jag gråta så mycket att jag skulle kunna fylla ut hela atlanten om den torkade. fick lite panik också, visste inte vart jag skulle ta vägen så jag hamnade sittandes mot min garderob hulkandes, fan jag vill inte att du ska vara på andra sidan jorden. jag vill att du ska vara här med mig!!!!

nu ska jag sova, eller snarare försöka, har sprängande huvudvärk och en skrikande hunger.... och en sorgsen känsla - kan man låta bli att oroa sig?

love you lots!

Kommentarer
Postat av: Kmi

:(<3

2009-02-01 @ 13:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0