Imorgon..

... är det fredag! Vilket betyder att jag, Angelica ska flyga till London, eller ja en förort till London ska jag till, Farnborough. Därifrån är min pojkvän men han är ju i Afghanistan så jag ska åka och hälsa på Kelly istället, jag ser fram emot det sjukt mycket! Har redan packat väskan (packat för mycket som vanligt) men hey, what to do? Vi ska göra massor med roliga saker i helgen, ska gå och se Chicago, träffa hennes vänner, träffa Kris och hennes vänner som jag också träffade sist jag var där, och dom var jätte snälla ska jag säga er!



Så mycket att komma ihåg så jag ska skriva en liten checklista här;

Pass
Biljett
Packa dom sista sakerna
Legitimation
Bankkort
Plånbok
Pengar
Tandborste (det är jag en stjärna på att glömma) så det får stå med på listan
Smink, big yes yes!

Nu ska jag kolla på Estonia dokumentären och sen försöka sova, ska ställa klockan på 12, så jag hinner färga håret, duscha och slänga ner lite andra grejer i väskan. Och förhoppningsvis läsa ett riktigt gulligt mail från en viss Kristoffer ;)

Natti natti ^^


Kommentarer
Postat av: Henke

länka exakt vart du tankat estonia dokumentären tackkkkkkkkk

2009-02-05 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0